Brev:
Fast føde til baby 8.5 måned II
23. februar 2015
Alder:
8 mdr.
Fast føde til baby 8.5 måned II
Hej Helen,
Og tusind tak for dit svar angående Caroline. Mht din plan, så tager vi den fra en ende af i morgen. I dag har vi "hoppet"på planen fra frokosttid. På trods af at hun ingen tænder har og endnu ingen på vej, kan jeg vel godt give hende kød, pasta etc?
Indtil videre har hun mest slikket på maden. Dog ligger Caros lurer lidt anderledes end i din plan, men det forsøger jeg at passe ind. Jeg skal dog lige høre mht amning. Kan kun se at du har skrevet før eftermiddagslur og sen aften. Kan det gøre det med kun 2 amninger?
Med venlig hilsen
Stine